2011. augusztus 27., szombat

Jonesborough képekben

Azok kedvéért, akik lusták visszaolvasni (mint én) itt vannak a három évvel ezelőtti fotók Jonesborough-ról; a fesztivál alatt készültek, mostanában kicsit nyugisabb a környék:

Első adag

Második adag

Harmadik adag

És íme néhány újabb fotó:

Utcarészlet:



Az ékszerbolt kirakata (itt árulják a világ legeslegszebb ékszereit, nem viccelek):



Városháza, vagy megyeháza, vagy valami:



Az esküvői bolt és a "kelta bolt", mert ilyen is van:



Old Sweet Shop, ezt nem kell magyarázni:



Bal oldalt látható a Thistle bejárata:



Utcarészlet:



Szép, mi? :)

3 megjegyzés:

  1. kelta bolt??????? (L) (L) (L)

    a megyeházát meg simán meseházának olvastam...

    (és most meg azt hittem, h megint rossz helyre kommenteltem pedig nem. na de mindegy)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit olyan, mintha a Gilmore Girls Stars Hollow nevű városa lenne...

    VálaszTörlés
  3. Pontosan :D Ezt még annak idején írtam is valahol :)

    VálaszTörlés