2008. április 28., hétfő

Helyzetjelentes

(Aaaah nem elhetek az ekezeteim nelkul!!!)

Hahooo, meg elek, megvagyok, jol vagyok, immar Egyiptomban!
Nem vicc :) Az amcsik Del-Illionist Kicsi Egyiptomnak hivjak (hosszu tortenet, he aki olvasta az Amerikai isteneket, az most eljenezhet!). Tegnap egy laza nyolc oras kocsiut utan megerkeztunk Marilyn hazaba ahol az elkovetkezo heet tolteni fogom.
Rovid osszefoglalonk kovetkezik:
Green Lake roppant csinos kis hely. A konferencia kiraly volt, mint mindig, sok ismerossel akik minden iranybol a nyakamba ugraltak, meg uj arcokkal is, mint peldaul a sarkanyos mesemondo brigad (aka Trickster Sisters) akikrol majd bovebben irni fogok. Sokkal bovebben. A muhelyek erdekesek es hasznosak voltak, a tarsasag elsorangu, es persze a magyar mesek megint taroltak annak rendje es mondja szerint. A vasarnapi koncerten a Nap lanyat meseltem, elsopro sikerrel, az elozo ket esti swappolason meg a Sarkanyherceget es Plumia Flort (utobbitol halvany sejtelmem sincs, hogy jutott eszembe, de elemi kesztetest ereztem az elmondasara, minden credit coryright es royalti a Bran bandanak, cupp). Mellesleg volt egy tornadonk is, ugyhogy vidam meselos orakat toltottunk a viharbunkerben (ot perccel azutan hogy biztositottak rola, a tornadok sosem jonnek ilyen messze eszakra...). Persze kikerult minket, csak a repteret vitte el ahova elozo nap erkeztem.. kaland kaland. No para, Marilyn ma biztositott rola, hogy errefele sosincs tornado... hehe
Szoval, jelen pillanatban St. Louis mellett vagyok egy kisvarosban (valojaban az erdo kozepen, nem messze Eszak-Amerika legnagyobb ember epitette foldmuvetol, ami egy indian foldvar vagy halomsir vagy a frasz se tudja, de nagyon kiraly). Az alagsorban egy pattintott koeszkoz-muhely talalhato, terdig jarunk a tormelekben meg a szarvasagancsban. Cool. A mai napot joreszt azzal toltottem, hogy Marylint kisergettem fel es ala a mesemondo fellepereire (meg en is meseltem); csutortokon mar en is fellepek, az a fesztival elso napja. Nagy banzaj lesz, huszonvalahagy helyszinnel es sok sok sok mesemondoval (az USA legnagyobb ingyenes fesztivalja). Addig is megtanulok koeszkozt pattintani...
Kaland kaland. Remekul szorakozom. Ha visszakapom az ekezeteimet, majd bovebben is irok.

3 megjegyzés:

  1. Go Csenge! Aztan tessek am nekunk hozni minimum fejenkent egy szakocat! PS: Megkaptuk az ertesitot a summer housingrol, most mar hivatalosan is roomiek vagyunk! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, emlékszem én még rá, milyen volt a félév elején ékezetek nélkül! Tényleg szörnyű! :-P
    Hajrá- hajrá a fesztiválon, addig is csak mélyedj el a kísérleti régészet rejtelmeiben! Pá!

    VálaszTörlés
  3. Éljen, Éljen! Amerikai Istenek!!!

    H.

    VálaszTörlés