2007. szeptember 26., szerda

Project Leader

Ezt a napot is megértem: én lettem a project leader az antropológia-csapatban.
Jövő kedden debate-et tartunk. Ez abból áll, hogy a tanár kiválaszt tiz embert a csapatból (kb. 100-an vagyunk összesen), és felad egy témát, amiről a vita szólni fog (a mi esetünben: Természetes-e, hogy az adoptált gyerekek meg akarják találni a biológiai szüleiket?). A debate előtt egy héttel felosztja a tiz embert pro és kontra csapatokra; a csapatok együtt készülnek fel.
A vita maga az órán, a közönség előtt zajlik:
- Mindkét csapat elmondja az érveit; minden csapattagnak beszélnie kell
- A csaparok kérdéseket tesznek fel egymásnak, letisztáznak néhány fogalmat
- A két csapat vitázik (remélhetőleg tettlegességre nem kerül sor)
- A közönség kérdéseket tesz fel a csapatoknak
Nem tudom, lesznek-e nyertesek vagy sem; mindenesetre elég jó mókának igérkezik...
Szóval, én a kontra csapatba kerültem; mivel egyedül én álltam neki időben a felkészülésnek, a többiek egyhangúlag megszavaztak project leader-nek. Beszedtem az emilcimeket, kiosztottam a feladatokat; remélem, meg is csinálják... (anélkül, hogy Paris Geller kibújna belőlem...) egyelőre kedvesek voltak és segitőkészek. Plusz az egyik srác húgát Magyarországról fogadták örökbe, szóval van amin el tudunk indulni...
Szeretem ezt az oktatási rendszert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése